téměř 8 měsíců

19.05.2010 08:39

Moji milí - ta panička je fakt hrozná :-D ona vás o mě skoro neinformuje toš toto!!!

Za pár dní mi bude už 8 měsíců :-) njn jsem hold už velká holka. Hárám se dneska už 14den a je to teda fakt otrava. Ty kalhotky co mi panička koupila, to je teda děs a už mě to s nima nebaví. Jsem ale trpělivá a už doufám, že to co nejdříve skončí... a panička taky.

Za týden jedeme s paničkou, babi Kristinou a Argou na výlet :) Šumava je prý moc krááásná...

Nej na tom je, že se uvidím s ostatními sourozenci na PITBULL show a taky s pánečkama Lénou a Romikem no prostě snad dorazí všichni.

Voda, která teď je opravdu nebezpečná doufám brzy opadne, všem co je to nějak postihlo držíme palečky, aby se vše co nejdříve dalo dokupy, moc na všechny s paničkou myslíme ...

—————

Zpět