opožděné informace

14.01.2010 10:25

Tak jsem si říkala, že jsem tady nepopsala vůbec, jaké jsme měli vlastně Vánoce a Silvestra atd.

Za 1. Stromeček se mi moooc líbil hlavně tedy v horizontální poloze a měl hodně těch slaměných ozdob, což se mi až tak nelíbí, proto jsem ho raději lehce den po dni odstrojovala :) až ho panička 28.12. raději dala úplně pryč... škoda ho řezat na takovou chvíli... :-D

Silvestra jsem trávila doma s pánečkama a kamarády Ivčou a Popym u nás doma... (bez stromečku) miluju návštěvy, takže jsem byla velice spokojená ... jak lítaly rachejtle šla jsem to omrknout, ale nijak mě to nezaujalo, tak jsem si šla zase lehnout (vůbec jsem se nebála) :)

Celkově se mi asi nejvíce líbily dárečky co jsem dostala od ježíšk... dneska však už nemám ani jeden z nich, protože mě vždycky zajímá co měkého v těch hračkách je a jak na to příjdu tak to chci ještě více zkoumat a zkoumat až z toho nic není a mám po hračce :) no a kokyna ty už taky nemám tak panička pořád něco kupuje ona je fakt moc hodná .... protože já to zase hned budu zkoumat a ničit ... ale zase na druhou stranu může být ráda že neničím nic jiného :-D

—————

Zpět