11 měsíc

25.08.2010 09:06

výška: 49cm

váha: 21,5kg

 

Tak jsem již 11 měsíců mladá :) letí to, jak říká panička...

Zatím jsem prý stále šikovná i přesto, že puberta celkem rychle nastupuje - přes 2 měsíce mě trápila falešná březost a teď se mi vůbec nechce poslouchat - dělám jakože vůbec nic neslyším, i když panička vždy ví jak na mě :-D pamlsky, balónky blbinky to je pro mě to nej :)

 

Cca 1,5 měsíce navštěvujeme s paničkou výcvik agility :) Baví nás to obě, všechno se ještě učíme - není to vůbec tak jednoduché jak si panička myslela :-D ale to už tak bývá. Minule jsem se docela lekla, protože jsem běžela rychle a panička mi chtěla stíhat, tak zabrala taky a při tom pak sebou pěkně sekla až shodila skočku, což mě trošku vyděsilo, ale všechno bylo pak už OK.

Zároveň každou neděli máme výcvik poslušnosti v naší psí škole www.psiskolaarca.cz Všichni tvrdí, že jsem šikovná.

Těšíme se taky až začneme trénovat sporty, kterým se věnují piťáčci... s paničkou Argou a babčou Kristou 

.. k noze :)

těsné předsednutí :)

—————

Zpět